Hibás ár, nincs készlet. Kinek mi a joga, kötelezettsége

Webáruházaknál rendszeresen előfordulhat, hogy egy-egy termék ára rosszul, a valós árnál lényegesen alacsonyabban, szerepel a webáruház oldalán vagy éppen az adott termék már elfogyott. Mi van ha rendelés érkezik rá mielőtt az üzemeltető észrevenné a hibát és javítaná azt? Az esetek jelentős részében a termékek, árak frissítését követően, listák importálása után lehetnek hibásak, de emberi mulasztás, elütés lehetséges.

Ha egy terméknél valamilyen hiba folytán téves ár, adat szerepel a weboldalon, és a vásárló azon az áron, mennyiség ismeretében le ad egy rendelést, köteles-e a webáruház teljesíteni a beérkező megrendelést?


A cikk megtekintéséhez frissítenie kell a fiókját. Ha van fiókja, és nincs bejelentkezve, először jelentkezzen be. Ha még nincs fiókja, vagy már be van jelentkezve, de továbbra is megtekinti ezt az üzenetet, kövesse ezt a LINK -et.