Hirlevél

Az email már az 1970-es évek óta ismert kommunikációs csatorna, az első hírleveleket 1978-ban küldték el. Manapság szinte mindenkinek van email címe, akár több is amit használ. Egy amerikai kutatás szerint, naponta átlagosan 121 db-ot kapunk. 

Öné közte van?

Mi az email marketing és miért van rá szüksége?

Az email marketing nagyszerű módja az üzenet átadásának, függetlenül attól, hogy Ön blogger aki rendszeresen frissítéseket szeretne adni az olvasóknak, vagy pedig olyan vállalkozás, amely megpróbál több lead-et generálni, vagy terméket eladni. Az email marketing révén az üzeneteit egyenesen az emberek beérkező levelei közé helyezheti el.

Ha van forgalmas webhelye, akkor erősen ajánlott az email marketinget is alkalmaznia. Az email marketing lehetőséget nyújt arra, hogy kapcsolatba lépjen a látogatóival, még azután is, hogy elhagyják a webhelyét.

Hiszem, hogy Ön is képes lesz hatékonyan használni, beilleszteni marketing eszköztárába az emailt és ennek a könyvnek az elolvasásával időt takarít meg.


A cikk megtekintéséhez frissítenie kell a fiókját. Ha van fiókja, és nincs bejelentkezve, először jelentkezzen be. Ha még nincs fiókja, vagy már be van jelentkezve, de továbbra is megtekinti ezt az üzenetet, kövesse ezt a LINK -et.